موبایل
آدرس کلینیک

طراحی لبخند به روش دیجیتال


طراحی لبخند به روش دیجیتال از نوین ترین تکنیک ها برای زیباسازی لبخند در دندانپزشکی زیبایی می باشد . فرآیندهای ترمیم دندان معمولا بر روی تمام بیماران در سراسر جهان انجام می شود.بسیاری از افراد ممکن است نیاز به خدمات ترمیمی که در نتیجه ی آسیب ، بیماری یا مسائل دیگر ایجاد شده است، داشته باشند که برروی سلامت دهان تاثیر گذاشته و می تواند ظاهر لبخند را تغییر دهد .
طراحی لبخند به روش دیجیتال چگونه است؟
طراحی لبخند دیجیتال یک ابزار درمانی پیشرفته، در دندانپزشکی زیبایی است که باعث بهبود پیش بینی و طرح درمان مناسب می شود . طرح درمان بر اساس تجزیه و تحلیل دندان های بیمار و جزئیات صورت او انجام می شود . از طریق استفاده از ویدئو ها، عکس ها و یا قالب های تهیه شده از دهان بیمار، افرادی که طراحی لبخند دیجیتال را انجام می دهند ، می توانند ارتباط قوی تری بین لب ها، لثه ها و دندان ها ، به وجود اورده و لبخند زیبا تر ایجاد کنند.
علاوه بر این مسائل، طراحان دیجیتال لبخند به واکنش های عاطفی متقاضیان در شرایط خاص نیز نگاه می کنند، این فاکتورها می توانند طرح درمان را مشخص کنند.وقتی شخصی تصمیم به طراحی لبخند به روش دیجیتال می گیرد، شخص دیگری که وظیفه طراحی و ایجاد پلن درمان را بر عهده دارد ، نگاهی هنری خواهد داشت که برای ایجاد یک لبخند زیبا مورد نیاز می باشد.برای انجام طراحی لبخند دیجیتال ، در مرحله اول دندانپزشک شروع به گرفتن عکس های سه بعدی از دهان بیمار می کند که از تما وجوه دهان بیمار گرفته می شود.اسکن دیجیتال توسط اسکن داخل دهانی گرفته می شود و داده ها وارد نرم افزار طراحی لبخند دیجیتال می شوند. اسکنر و دوربین های داخل دهانی بسیار موثر است ، زیرا دید وسیع تری از دندان را به دندانپزشک خواهد داد. با وجود اینکه سایر روش های درمانی در طراحی لبخند، از عکس یا نرم افزارهای دیجیتال استفاده می کند، اما نمی تواند عملکردی مانند طراحی لبخند دیجیتال داشته باشد.